O čem je tento blog

11.02.2015 15:20

V minulosti jsem již psala články na blogu iDNES: https://pavlastachova.blog.idnes.cz/ Celé to vzniklo, když jsem si jednoho dne přečetla, že iDNES vyhlásilo soutěž o nej běžeckého blogera, kdy šlo hlavně o to psát své zážitky, co vás k běhu přivedlo. S cílem, že někoho inspiruji jsem neváhala a zapojila se, i když jsem nikdy neměla ambice psát tak často, aby jsem měla šanci vyhrát. Celou dobu jsem si víceméně psala spíše pro sebe a proto jsem se rozhodla pokračovat na těchto svých stránkách, protože netoužím po takové velké publicitě jako tomu na blogu iDNES je.

Přesto ale věřím, že si mne najde pár věrných čtenářů, kteří se mnou budou sdílet mé běžecké, i maminkovské radosti, o kterých web hlavně bude. Chtěla bych se zde, nejenom na běh, dívat očima maminky s dítětem, která má určité omezené možnosti a která touží se zapojovat do aktivního života sportu, kultury, i módy a v neposlední řadě příspívat i svými peprnými zážitky ze života na mateřské, které vám doufejme vykouzlí pár úsměvů na tváři.



Diskusní téma: O čem je tento blog

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek