Napsali o mne - MÁMA V BĚHU v běžeckých článcích

24.02.2016 14:05

Už nějaký ten pátek běží můj blog, který jsem založila hlavně abych propagovala čistě svou radost z běhání!

Jsem hlavně maminka a teprve až na druhém místě běžkyně, proto píši a ptoto také vyšel článek na RUNGO: https://rungo.idnes.cz/moje-probehana-materska-dovolena-d4t-/ctenari-sobe.aspx?c=A160620_133112_ctenari-sobe_jid

Tím, že od začátku píši o svých nejintrnějších pocitech, nejen při běhání a vkládám vlasně kus sebe, jsem možná pár lidí oslovila. Svůj blog dělám ale hlavně pro sebe. Nijak zvlášť se ho nesnažím někde zveřejňovat než čistě na facebookobé stránce, kterou jsem pro něj založila. Proto pro mě bylo překvapením, když jsem náhodou objevila článek od Edy Kožušníka, který na svém webu 66 běžeckých rad zveřejnil o nás maminkách v běhu článek: https://kozusnik.tumblr.com/post/138393306175/maminky1

Na RUNGO prozměnu vyšel článek o mém maratonu: rungo.idnes.cz/jak-jsem-si-z-materske-odskocila-na-maraton-f21-/ctenari-sobe.aspx?c=A150913_063543_ctenari-sobe_jid

Již před časem mne kontaktovali, aby na běžeckých stránkách BEZVA BĚH zveřejnili mé běžecké začátky: www.bezvabeh.cz/clanek/1863-jak-se-me-zmocnil-beh

Po plzeňském závodu Run Tour v listopadu 2011 mě kontaktoval sám majitel časopisu Běhej.com Radek Narovec, zda bych jako běžkyně a zároveň zajímavá tvář nafotila jarní titulní stránku časopisu. S fotografií vyšel současně také rozhovor, který si můžete přečíst zde: https://www.behej.com/index.php/clanek/8573-divka-z-obalky-se-chysta-na-pulmaraton#comments-anchor

Fotografie z Lázeňské osmičky 2016 a umístění, které vyšlo v Tachovském deníku:



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mám velkou radost a je to pro mě povzbuzení pokračovat dál!

.... a poslední, kde jsem se "blejskla" :) - nevím, kam to zařadit, protože se jedná jen o foto k události, ale mám z toho taky radost:

Diskusní téma: Napsali o mne - MÁMA V BĚHU v běžeckých článcích

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek