Pomoc, mé dítě se vzteká!

20.02.2015 22:25

Období vzdoru nastává nejčastěji mezi 2 - 3 rokem věku a je u dětí normální, píšou snad všehny články, které se touto problematikou zabývají. My začali poprvé zaznamenávat období vzdoru již někdy v roce a čtvrt. Tak alespoň něco pozitivního - máme zkrátka geniální dítě, které je tolik napřed i přesto, že si celé okolí myslí, jak je nesmírně zlobivé.

Probíhá to vždycky se stejným scénářem: něco zakáži, řeknu to dětmi tolik nenáviděné slůvko NE a už se válí na zemi v křiku a nohama kope do země. Doporučované léčení objetím v našem případě většinou nepomáhá. Malá mě většinou tahá za vlasy a obvykle celou pokope. Takže si asi umíte představit ty pohledy kolem mě. V podobné situaci se ale prý ocitla každá, opakujeme KAŽDÁ normální matka A pokud vám bude tvrdit že ne, nejspíš to bylo tak strašné, že vzpomínky raději vytěsnila z paměti. I toto jsem se dočetla v článcích, když jsem urputně googlila, abych se vyvedla z omylu, že jsem snad JEDINÁ na světě, co to tak má!

Ano, tohle je logické, uklidňuji se posléze:

"Začíná si uvědomovat svou vlastní samostatnou osobnost a hledá její hranice. Zjistí, že rodiče nejsou žádní bohové a že v rámci svých možností může konat i proti jejich vůli. Začíná uvědomovat svou vlastní samostatnou osobnost a hledá její hranice.

Výborně, nemáme tedy doma žádného ušláplého nekňubu, je to zkrátka osobnost, :)

vyvozuji z toho závěr. A cítím se o mnoho lépe. Dítě už spí, asi si dám sklenku vína...

Diskusní téma: Pomoc, mé dítě se vzteká!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek